RSSRSS

Může Facebook fungovat jako prodejní kanál menších firem? Ukážeme vám, že velmi dobře!

V tomto článku se vám na několika skutečných příkladech pokusíme dokázat, že Facebook může být i pro menší a střední firmy pomocníkem k nezaplacení.

Přečtěte si celý článek

Naučte se, jak vyzvat návštěvníky webu k akci, nikoli k útěku!

Hledali jste nějaké zboží na internetu a i když jste ho v eshopu našli, třeba za rozumnou cenu, přesto jste se rozhodli odejít hledat jinam? Proč vlastně? Pravděpodobně proto, že vás autor webu nevyzval k žádné akci. V dnešním článku se dozvíte, jak správně používat CTA.

Přečtěte si celý článek

Epidemie bannerové slepoty ustupuje! Někde…

Miloš Novotný | 03. 04. 2013

Epidemie bannerové slepoty ustupuje! Někde…

Na bannery se nekliká, bannerová reklama je zcela neefektivní, display je mrtvý. Tohle jsme v uplynulých letech slyšeli nesčetněkrát. Ale je to pravda? Platí to vždy a všude? Na konkrétních číslech ukážeme, že ne. A taky se pokusíme stanovit podmínky, za nichž má smysl do bannerové inzerce investovat.

Přečtěte si celý článek

Obama nebo Romney? Rozhovor o mobilních verzích webů s Martinem Držkou

Karel Michálek, Martin Držka | 27. 03. 2013

Obama nebo Romney? Rozhovor o mobilních verzích webů s Martinem Držkou

Nelekejte se, v rozhovoru pánové nebudou rozebírat svoje politické preference. Tématem jejich hovoru byla opravdu tvorba webů pro mobilní zařízení. Jen se prostě mobilní internet dostává skoro do všech oblastí lidského života...

Přečtěte si celý článek

Copywriting pro Lázně Bohdaneč aneb Internetový marketing za časů krize

Od začátku roku 2013 mají vybrané stránky webu Léčebných lázní Bohdaneč nové texty. A v době, kdy české lázeňství jako celek zaznamenává až třetinový odliv hostů, počet poptávek z webu LLB naopak o třetinu vzrostl.

Přečtěte si celý článek

5 prvků, které jsou návštěvníkům vašeho webu ukradené

Některých prvků na webu by se měli jejich majitelé vyvarovat. Z jednoduchého důvodu. Čím víckrát naštvete svého potenciálního zákazníka zbytečnostmi na webu, tím víc klacků mu tím házíte pod nohy. Ochota zákazníka o hozené klacky zakopávat je poměrně nízká.

Přečtěte si celý článek

Jak že je to s tou ''SEO optimalizací'' a propagací na internetu? Rozhovor s Lukášem Těžkým

Lukáš Těžký je silnou oporou eBRÁNA týmu specialistů na internetový marketing a už jste si od něj mohli v magazínu přečíst dva hodně praktické články jak zvednout konverzi webové stránky a o hlavičkách webů. Protože má Lukáš s internetovým marketingem opravdu rozsáhlé zkušenosti, rozhodla jsem se ho trošku vyzpovídat, o čem ta jeho práce vlastně je.

Přečtěte si celý článek

Jak správně zaujmout návštěvníka svého webu? Stačí pár fíglů a máte ho. (2. část)

V minulém článku jste se dozvěděli, jak lépe poznat uživatele, na které webem cílíte. V dnešním článku na to navážeme a řekneme si, jak návštěvníky dále zaujmout, jak pracovat s jejich pozorností a nenásilně je pomocí psychologických technik a technik podprahového vnímání navést k tomu, co od nich očekáváte.

Přečtěte si celý článek

Poznejte perfektně uživatele svého webu. Jedině tak jim nabídnete přesně to, co chtějí! (1. část)

Jak vylepšit dojem uživatelů z webu? Pokud hledáte nějaký zaručený recept, musím vás předem zklamat. Žádná magická formule, která by vám zaručila přísun návštěvníků a objednávek bohužel neexistuje. Mohu se s vámi ovšem podělit o několik výzkumem a praxí ověřených postupů a budu doufat, že si z nich vyberete něco, co vám pomůže k dosahování vašich cílů v divokých vodách internetu.

Přečtěte si celý článek

Profesionální texty zvedly počet poptávek z webu Edera na dvojnásobek. A to okamžitě!

Budování internetového byznysu je většinou běh na dlouhou trať. Představa, že spustíte eshop a do měsíce vám začnou účtem protékat miliony, není úplně realistická. Přesto existují případy, kdy i jednorázový zásah do obsahu webu přinese okamžité, měřitelné a velmi významné pozitivní výsledky. O jeden takový se s vámi chceme podělit.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑