RSSRSS

5 prvků, které jsou návštěvníkům vašeho webu ukradené

Některých prvků na webu by se měli jejich majitelé vyvarovat. Z jednoduchého důvodu. Čím víckrát naštvete svého potenciálního zákazníka zbytečnostmi na webu, tím víc klacků mu tím házíte pod nohy. Ochota zákazníka o hozené klacky zakopávat je poměrně nízká.

Přečtěte si celý článek

Jak že je to s tou ''SEO optimalizací'' a propagací na internetu? Rozhovor s Lukášem Těžkým

Lukáš Těžký je silnou oporou eBRÁNA týmu specialistů na internetový marketing a už jste si od něj mohli v magazínu přečíst dva hodně praktické články jak zvednout konverzi webové stránky a o hlavičkách webů. Protože má Lukáš s internetovým marketingem opravdu rozsáhlé zkušenosti, rozhodla jsem se ho trošku vyzpovídat, o čem ta jeho práce vlastně je.

Přečtěte si celý článek

Jak správně zaujmout návštěvníka svého webu? Stačí pár fíglů a máte ho. (2. část)

V minulém článku jste se dozvěděli, jak lépe poznat uživatele, na které webem cílíte. V dnešním článku na to navážeme a řekneme si, jak návštěvníky dále zaujmout, jak pracovat s jejich pozorností a nenásilně je pomocí psychologických technik a technik podprahového vnímání navést k tomu, co od nich očekáváte.

Přečtěte si celý článek

Poznejte perfektně uživatele svého webu. Jedině tak jim nabídnete přesně to, co chtějí! (1. část)

Jak vylepšit dojem uživatelů z webu? Pokud hledáte nějaký zaručený recept, musím vás předem zklamat. Žádná magická formule, která by vám zaručila přísun návštěvníků a objednávek bohužel neexistuje. Mohu se s vámi ovšem podělit o několik výzkumem a praxí ověřených postupů a budu doufat, že si z nich vyberete něco, co vám pomůže k dosahování vašich cílů v divokých vodách internetu.

Přečtěte si celý článek

Profesionální texty zvedly počet poptávek z webu Edera na dvojnásobek. A to okamžitě!

Budování internetového byznysu je většinou běh na dlouhou trať. Představa, že spustíte eshop a do měsíce vám začnou účtem protékat miliony, není úplně realistická. Přesto existují případy, kdy i jednorázový zásah do obsahu webu přinese okamžité, měřitelné a velmi významné pozitivní výsledky. O jeden takový se s vámi chceme podělit.

Přečtěte si celý článek

Co teď frčí v internetovém marketingu, postřehy z NMI konference

New Media Inspiration je česká konference, která si dala za cíl kouknout se na internetovou komunikaci pořádně z blízka, tedy žádné povrchní přednášky nebo otřepaná témata, která jsou propírána na každém druhém blogu nebo na ostatních webařských konferencích.

Přečtěte si celý článek

Bez propojení eshopu s firemním informačním systémem se dnes internetový byznys dělat nedá

Snad všechny společnosti, které chtějí prodávat své zboží prostřednictvím internetu, dřív nebo později dospějí k poznání, že by se jim hodilo dostat určitá data (třeba ceny, skladové zásoby atp.) ze své firemní databáze na svůj eshop, či naopak z eshopu do svého informačního systému. A možná by bylo úplně nejlíp, kdyby si eshop se systémem vyměňovaly data navzájem. Právě tohle všechno řeší tzv. integrace neboli napojení eshopu na informační systém.

Přečtěte si celý článek

Nebuďte líní a uvádějte na svém webu pravdivé informace. Vyplatí se to!

Výhodou nakupování online je fakt, že nemusíme přicházet do styku s otrávenými prodavačkami tolik typickými pro tuzemské kamenné obchody. Ovšem pokud se k nám podobným způsobem chová e-shop, stejně jako ve skutečném světě z obchodu odejdeme a nakoupíme raději jinde. Jak poznat, že váš prodejní web působí právě dojmem otrávené prodavačky, která nemá zájem o zákazníky?

Přečtěte si celý článek

Jak dostat lidi do vašeho podniku, aniž by se museli zvednout od počítače?

Dejme tomu, že provozujete restauraci, bar, hotel, penzion, obchod, zdravotnické zařízení anebo jakoukoli jinou firmu, jejíž prostory si zaslouží být viděny. Nechtěli byste, aby si je prohlédlo co nejvíc lidí? Aby si řekli: „To je krása! Tady bych se chtěl ubytovat, najíst, napít…“ Určitě byste o to stáli. Moderní informační technologie skýtají možnosti, jak tuto sebeprezentační touhu naplnit!

Přečtěte si celý článek

Jak zvýšit dosah svých příspěvků na Facebooku

Možná jste si na Facebooku všimli, že se vám nezobrazují všechny příspěvky od vašich přátel, stránek (kterých jste fanoušky) nebo aplikací. Pokud provozujete na FB firemní stránku, měli byste vědět, co rozhoduje o tom, že se vaše příspěvky zobrazí vašim fanouškům.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑