RSSRSS

Zvládli byste práci profesionálního typografa? Otestujte své vědomosti!

Dnes se zaměříme na typografii z pohledu českého pravopisu a ukážeme si nejčastěji se vyskytující typografické chyby. Článků na toto téma bylo již v minulosti vydáno bezpočet, ale praxe ukazuje, že je průběžná osvěta stále potřebná.

Přečtěte si celý článek

Webová typografie rozhoduje o tom, zda si lidé vůbec přečtou vaši stránku

Kvalitní webový obsah není všechno. Důležitý je také způsob, jakým ho uživateli servírujete. Znáte dobře základní zásady sazby textu a čitelnosti a používání grafických prvků?

Přečtěte si celý článek

10 tipů pro skutečnou péči o zákazníky aneb Jak si vybudovat skvělou zákaznickou podporu

Existuje mnoho důvodů, proč zákazníci ukončují obchodní vztahy se společnostmi. Myslíte si, že je ve většině případů přetáhne konkurence? Vůbec ne, celých 68 % odejde proto, že věří, že se o ně nezajímáte!

Přečtěte si celý článek

Obsahový marketing aneb Naučte se dávat, abyste víc dostali

Naivní představa si podnikání maluje jednoduše: „Nedat pokud možno nic a dostat pokud možno co nejvíc.“ Dospělejší úvaha ale nutně dojde k závěru, že má-li být byznys dlouhodobý, musíte nejprve dát něco s faktickou hodnotou, abyste sami něco dostali nazpět.

Přečtěte si celý článek

Připomeňte se svým zákazníkům. Ať žije remarketing!

Už jste vyčerpali všechny možné způsoby, jak se vrýt do paměti svým zákazníkům, a nevíte jak se jim připomenout? Vyzkoušejte remarketing.

Přečtěte si celý článek

Rozšiřte své možnosti, jak oslovit zákazníka. Vytvořte newsletter!

Newslettery patří mezi nástroje e-mail marketingu a lze jimi velmi dobře doplnit statickou prezentaci zboží či služeb na webu. Jen málokdo však dokáže newslettery efektivně využívat.

Přečtěte si celý článek

Od snippetu k landing page aneb Cesta za lepšími obchodními výsledky webu

Vlastníte graficky dokonalé a přívětivé webové stránky, které se dobře umisťují v internetových vyhledávačích, ale bohužel nemáte žádné objednávky? Příčin může být celá řada...

Přečtěte si celý článek

Jak se liší klíčové slovo od vyhledávacího dotazu v PPC systémech a proč je dobré mít v tom jasno

Docela často se na nás klienti obracejí s následujícím problémem. Mají spuštěnou PPC kampaň, návštěvnost webu utěšeně roste a zdá se, že všechno krásně funguje. Až na jednu maličkost...

Přečtěte si celý článek

Proč byste měli přesvědčovat zákazníky, že prodávanému zboží skutečně rozumíte, a jak to udělat?

Čtvrtina výsledků vyhledávání pro TOP 20 světových značek vede podle Socialnomics na uživatelsky generovaný obsah a jeho množství neustále roste. Proč a jak toho můžete jako majitelé webů a prodejci zboží využít ve svůj prospěch?

Přečtěte si celý článek

Nebojte se e-learningu aneb Rozhovor s Kamilem Faistem

Hana Vaisová, Kamil Faist | 24. 04. 2013

Nebojte se e-learningu aneb Rozhovor s Kamilem Faistem

Dnešní rozhovor jsem vedla s Kamilem, který je produktovým manažerem e-learningového vzdělávání. Podívali jsme se na zoubek hlavně úsporám, které může e-learningové vzdělávání firmám přinášet.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑