Magazín

Zpět na všechny články Magazínu

Zažijte příběh firmy, která šlape jako hodinky. Vyzkoušejte si demo verzi eBRÁNA systemu!

Martin Semerád | 10. 12. 2014

Zažijte příběh firmy, která šlape jako hodinky. Vyzkoušejte si demo verzi eBRÁNA systemu!

Pokud náš blog sledujete pravidelně, nemusíme vám eBRÁNA system nijak zvlášť představovat, pokud o něm čtete poprvé, určitě vám přijde vhod náš poslední článek. eBRÁNA system je zbrusu nový informační systém pro efektivní řízení firmy.

Protože chceme našim klientům vycházet vstříc a zároveň moc dobře víme, že zavést nový informační systém do firmy není taková hračka jako nakoupit nové kancelářské sponky, připravili jsme tak trochu jiné demo. Demo, které si nyní můžete vyzkoušet i vy!

Nejsme žádné upejpavky. V demu vám ukážeme všechno!

Nečekejte osekanou verzi nejzákladnějších funkcí. V rámci demo verze eBRÁNA systemu máte možnost na vlastní kůži otestovat všechny dostupné moduly, vyzkoušet si zadávání zakázek, organizaci kalendáře i publikování příspěvků do firemní sociální sítě - třeba o blížícím se vánočním večírku. To vše vám nabídneme prostřednictvím těchto modulů:

  • nástěnka,
  • články,
  • významné události,
  • aktivity,
  • výkazy práce,
  • databáze zákazníků,
  • zakázky,
  • kontakty,
  • rezervace firemních zdrojů,
  • e-mailový klient
  • a kalendář.

Po registraci do demo verze obdržíte seznam přihlašovacích údajů. Alespoň na pár chvil se můžete přenést do pracovního procesu fiktivních zaměstnanců firmy využívajících eBRÁNA system. Role si vybíráte sami, chvíli budete v kůži jednatele firmy „pana Novotného“, jeho asistentky „Moniky Stránské“, pokud pracujete v obchodě, zaujme vás jistě role obchodního ředitele „Davida Táborského“ a tak dále. Každý z těchto fiktivních zaměstnanců řeší samozřejmě jinou agendu a má jiné kompetence, takže jeho fronta úkolů nebo nástěnka vypadají jinak. Vše je hezky propojeno jako v případě živé firmy.

Vydejte se prostřednictvím našeho dema do firmy pana Novotného. Jde o marketingovou a reklamní agenturu, která se rychle rozvíjí a tak trochu mu začala přerůstat přes hlavu. Proto zavedl do své firmy eBRÁNA system, který nyní používá k plánování času, organizaci úkolů i vnitrofiremní komunikaci.

Nejdříve se společně podívejme, jak eBRÁNA system pomáhá v naší demo firmě obchodnímu oddělení.

Krok č. 1: Organizujte svůj čas efektivně – jako „obchodní ředitel David Táborský“

Cílem obchodního oddělení je získávat nové klienty a zákazníky. Obchodní zástupci se starají především o databázi firem, aby měli vždy aktuální kontakty a informace o svých zákaznících. Kromě toho také zpracovávají příchozí poptávky, zakládají konkrétní zakázky, realizují je a zároveň si udržují pořádek v účetnictví – náklady a výnosy musejí mít vždy pod palcem.
Pro „Davida Táborského“, ředitele obchodního oddělení, je však vůbec nejdůležitější součástí práce komunikace s kolegy. Pravidelně organizuje hromadné porady a individuální konzultace, k čemuž mu pomáhá jeden z modulů eBRÁNA systemu – kalendář. Díky funkci sdílení kalendářů má vždy přehled o tom, kdy mají jeho podřízení domluvené schůzky nebo dovolenou. Naplánovat společnou konzultaci je pro něj se systémem mnohem jednodušší.

Po přihlášení do demo verze můžete nahlédnout do kalendáře „obchodního ředitele Davida Táborského“, který díky němu zvládá organizovat práci efektivně a s ohledem na všechny povinnosti jeho kolegů. Po přihlášení do demo verze můžete nahlédnout do kalendáře „obchodního ředitele Davida Táborského“, který díky němu zvládá organizovat práci efektivně a s ohledem na všechny povinnosti jeho kolegů.

Vyzkoušejte si:
Zkuste si v našem demu založit událost v kalendáři pana Táborského, na kterou pozvete i své kolegy z obchodního oddělení. Nezapomeňte zvolit takový termín, který všem zúčastněným vyhovuje a nekryje se s jejich dalšími událostmi. Potřebujete poradit, jak na to? Seznamte se s kalendářem v našem videomanuálu.

Krok č. 2: Udělejte si ve svých úkolech pořádek – jako „marketingový specialista Milan Janáček“

V našem demo příběhu zadává obchodník nově získanou zakázku ke zpracování marketingovému oddělení. Pracovníci marketingu ji převezmou, založí pro ni novou aktivitu (úkol), kterou ještě mohou rozdělit na menší úkoly. Ty pak přidělí příslušným pracovníkům, kteří mají na starosti jejich realizaci. Každá aktivita dostane svůj přesný popis, termín a časový odhad.

Každý zaměstnanec tak přesně ví, co má udělat, kdy to má nadřízenému odevzdat a kolik času může na úkolu strávit. Čas si přitom eviduje pomocí vlastních elektronických výkazů, takže staré píchačky můžete konečně poslat do zaslouženého důchodu.

V demu se můžete podívat i na to, jak takové úkoly vlastně vypadají. Podívejte se třeba na úkol k organizaci eventu pro Veletrh MSV Brno, který založil „marketingový specialista Milan Janáček“ a zadal ho k realizaci svému kolegovi Jiřímu Kasalovi. Ten na úkolu právě pracuje a vykazuje si svůj čas pomocí kódu úkolu. V demu se můžete podívat i na to, jak takové úkoly vlastně vypadají. Podívejte se třeba na úkol k organizaci eventu pro Veletrh MSV Brno, který založil „marketingový specialista Milan Janáček“ a zadal ho k realizaci svému kolegovi Jiřímu Kasalovi. Ten na úkolu právě pracuje a vykazuje si svůj čas pomocí kódu úkolu.

Vyzkoušejte si:
Strávili jste čtením zadání úkolu pro společnost Frimark CZ nějakou dobu? Vyzkoušejte další modul našeho dema a vykažte si čas na příslušnou zakázku, ať vám má vedoucí z čeho spočítat výplatu! Opět vám napoví náš videomanuál, tentokrát o elektronickém vykazování práce.

Krok č. 3: Mějte svůj tým pod kontrolou – jako „vedoucí marketingového oddělení Petr Coufal“

Pan Coufal, vedoucí marketingového oddělení, má rád přehled o práci svých podřízených. Vytvořil si proto vlastní plochu, na které má seznamy úkolů všech svých podřízených. Díky tomu vždy přesně ví, kdo na čem aktuálně pracuje, komu hoří termíny nebo kdo naopak nemá co na práci.

Tuto plochu pan Coufal poskytnul i všem podřízeným pomocí funkce sdílení. Tím podpořil snadnou zastupitelnost pracovníků ve svém týmu.

Jak můžete vidět v demo příběhu, marketingová specialistka, slečna Nováková, je zrovna na dovolené. Jelikož všichni kolegové mají přístup do fronty jejích úkolů, nestane se, že by urgentní záležitost zůstala kvůli její nepřítomnosti nevyřešená.

Takto vypadá pracovní plocha Petra Coufala, vedoucího marketingu. Má ji nastavenou tak, aby vždy viděl, na jakých úkolech pracují jeho podřízení. Stejným způsobem si může srovnat i své vlastní úkoly, naplánovat si je na určitý den nebo je odložit na pozdější dobu. Takto vypadá pracovní plocha Petra Coufala, vedoucího marketingu. Má ji nastavenou tak, aby vždy viděl, na jakých úkolech pracují jeho podřízení. Stejným způsobem si může srovnat i své vlastní úkoly, naplánovat si je na určitý den nebo je odložit na pozdější dobu.

Vyzkoušejte si:

Podívejte se v demu eBRÁNA system na úkoly marketingového oddělení a zkontrolujte, jestli všichni pracovníci plní termíny tak, jak mají. Zkuste odhalit potenciální flákače. Pokud najdete nesplněný úkol, dejte pracovníkovi „co proto“ přidáním poznámky a změnou stavu aktivity na „Reakce“. Kolega tak bude ihned vědět, že má úkol urychleně splnit. Objevte i další funkce aktivit v našem instruktážním videu!

Krok č. 4: Sdílejte všechny žhavé novinky rychlostí blesku - jako „vedoucí marketingového oddělení Petr Coufal“

Přestaňte si se svými kolegy hrát na tichou poštu a zařiďte, aby se k nejnovějším zprávám dostali všichni včas. Jak? Pomocí modulu Nástěnka.

Že se v kolárně už zase našly zapomenuté klíče? Chcete se podělit o aktuální novinky v projektu, na kterém právě děláte? Dejte o tom svým kolegům vědět pomocí novinky nebo článku!

Nástěnka se stala velmi oblíbeným komunikačním kanálem napříč celou firmou pana Novotného. Každý zaměstnanec má šanci vyjádřit se k článkům či novinkám prostřednictvím komentářů. Zaměstnanci pomocí nástěnky svolávají rychlé porady, domlouvají firemní grilování nebo informují kolegy o nejrůznějších novinkách jako v tomto případě vedoucí marketingu Petr Coufal. Nástěnka se stala velmi oblíbeným komunikačním kanálem napříč celou firmou pana Novotného. Každý zaměstnanec má šanci vyjádřit se k článkům či novinkám prostřednictvím komentářů. Zaměstnanci pomocí nástěnky svolávají rychlé porady, domlouvají firemní grilování nebo informují kolegy o nejrůznějších novinkách jako v tomto případě vedoucí marketingu Petr Coufal.

Vyzkoušejte si:
Přidejte si vlastní článek na nástěnku!
Napište třeba novinku o koupi nového grafického programu do vaší firmy, kterou uvidí pouze zaměstnanci na pozici „Grafik junior“. Podívejte se na nápovědu!

Krok č. 5: Ukažte, co s eBRÁNA systemem dokážete vy!

Teď dáváme prostor vám, abyste si práci s eBRÁNA systemem vyzkoušeli a objevili možnosti, které pomohou organizovat i vaši firmu.

Zaregistrujte se zdarma na webu www.system.ebrana.com, my vás obratem kontaktujeme a zašleme přihlašovací údaje. Pak už je to jen na vás. A nebojte, že nám v systému něco pokazíte, vymažete nebo upravíte. Na konci každého měsíce demo aktualizujeme, doplňujeme nové úkoly a kontrolujeme, jestli vše funguje tak, jak má.

Pokud se vám podaří splnit všechna cvičení, která jsme pro vás v tomto článku připravili, nezapomeňte se nám pochlubit třeba na našem Facebooku. A v případě jakýchkoli problémů se na nás neváhejte obrátit.

Poznámka: Jakákoliv podobnost se skutečnými osobami, firmami a událostmi je čistě náhodná. Tedy až na fotografie fiktivních zaměstnanců, kterým propůjčili své krásné tváře zaměstnanci společnosti eBRÁNA :)


Jak používáme eBRÁNA system my?

  1. Přečtěte si další článek o tom, jak pomocí eBRÁNA systemu řídíme marketingové oddělení a v čem konkrétně nám pomáhá.
  2. Nebo se podívejte na rozhovor s Martinem Semerádem, jednatelem naší společnosti. Dozvíte se, co ho vedlo k vývoji unikátního systému a že první verzi používal už při založení společnosti.
Martin Semerád

Martin Semerád

Jednatel a náš vývojový guru

Martin je jedním ze dvou spoluzakladatelů společnosti eBRÁNA. Řadu let řídil výrobní oddělení, od roku 2013 tuto funkci předal a naplno se soustředí na vývoj nových softwarových produktů. eBRÁNA je jeho láska na celý život :)

Další články autora:



© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑