RSSRSS

Seznamte svůj business s firemní stránkou na LinkedIn - sítí profesionálů

O Facebooku už toho bylo řečeno až příliš. Dnes se podíváme na další z řady modrých sociálních sítí, kterou je LinkedIn – sociální síť profesionálů.

Přečtěte si celý článek

Aktuální přehled o změnách v reklamách na Facebooku aneb Buďte stále ve střehu!

Facebook přináší radikální změny každou chvíli a držet s ním krok není vůbec lehké. Seznamte se s poslední novinkou!

Přečtěte si celý článek

Facebook přistřihuje křidélka firemním stránkám – nedejte se!

Že se vaší firemní stránce na Facebooku nedaří tak jako dříve? Pomocí následujících pravidel ji vrátíte do hry!

Přečtěte si celý článek

Nákup facebookových fanoušků? Zkuste radši získat fanoušky pomocí facebookového retargetingu s konverzním poměrem 31 %!

Facebookový retargeting je vychytávka, která vám vychytá nové fanoušky. Jak na něj, vám ve svém článku poradí Pavel Šenkapoun.

Přečtěte si celý článek

Využíváte potenciál firemní facebookové stránky dostatečně? Uspořádejte soutěž!

Funguje vám vaše firemní facebooková stránka dobře? Umíte zabavit svoje fanoušky a přilákat nové? Zkuste to s facebookovou soutěží. Zuzka vám poradí, jak na to.

Přečtěte si celý článek

Naučte se optimalizovat videa na YouTube – vyplatí se to!

Máte skvělé video, ale zatím ho moc lidí na YouTube nezhlédlo? Zkuste ho optimalizovat pro vyhledávání. Poradíme vám, jak na to.

Přečtěte si celý článek

Facebook  se ještě víc otevřel menším firmám: Zrušil nesmyslná omezení týkající se soutěží

Úterý 27. 8. 2013 si za důležitý milník mohou na svém Timeline profilu označit hlavně malé firmy, kterým dosavadní pravidla znesnadňovala pořádat soutěže na Facebooku.

Přečtěte si celý článek

Může Facebook fungovat jako prodejní kanál menších firem? Ukážeme vám, že velmi dobře!

V tomto článku se vám na několika skutečných příkladech pokusíme dokázat, že Facebook může být i pro menší a střední firmy pomocníkem k nezaplacení.

Přečtěte si celý článek

Jak zvýšit dosah svých příspěvků na Facebooku

Možná jste si na Facebooku všimli, že se vám nezobrazují všechny příspěvky od vašich přátel, stránek (kterých jste fanoušky) nebo aplikací. Pokud provozujete na FB firemní stránku, měli byste vědět, co rozhoduje o tom, že se vaše příspěvky zobrazí vašim fanouškům.

Přečtěte si celý článek

Facebook Ads bez dogmat

Pavel Šenkapoun | 09. 11. 2012

Facebook Ads bez dogmat

Reklama na Facebooku je zcela neefektivní. Reklama na Facebooku je hrozně drahá. Texty facebookových inzerátů by měly být potrhlé a „kreativní.“ V případě facebookové reklamy záleží především na titulku, vlastní text inzerátu je zcela podružný. Namátkou jsme vybrali několik okřídlených „pravd“ o facebookové inzerci a podrobili je empirickému zkoumání.

Přečtěte si celý článek


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑