RSSRSS

Nepodceňujte texty pre slovenskú verziu webu

Michal Moricz | 10. 08. 2016

Nepodceňujte texty pre slovenskú verziu webu

Máte slovenskú odnož webu a myslíte si, že je rovnako dokonalá, ako česká verzia? V mnohých prípadoch to tak nie je, ale malou úpravou by mohlo byť. Práve preto sme tu my, aby sme Vám pomohli.

Přečtěte si celý článek

Málo známý způsob, jak oslovit zákazníky. Funguje, ale firmy na něj zapomínají

Vážený zakazníku, toto je reklamační protokol vygenerovaný automaticky naším systémem… Na tento e-mail prosím neodpovídejte… Ne, tak takhle opravdu ne. Nešlo by to říct nějak lidsky? A co takhle využít transakční e-maily k budování vztahu se zákazníky? Vždyť jsou mnohonásobně čtenější než newslettery.

Přečtěte si celý článek

O králi Konkurentovi a královně Copyrajtce

Milena Pelikánová | 28. 04. 2016

O králi Konkurentovi a královně Copyrajtce

Už jste děti pěkně umyté a čisté, tak honem na kutě a spát. Povím vám pohádku na dobrou noc.

Přečtěte si celý článek

Jak je důležité mýti dvorního copywritera

Milena Pelikánová | 14. 03. 2016

Jak je důležité mýti dvorního copywritera

Marketing už nefunguje jako dřív. A začínají si to uvědomovat i nejmenší české firmičky. Když chcete dneska prorazit a prodat své zboží, musíte vyvolat emoce a probudit představivost svých zákazníků. Dokážete to?  Ve vší úctě myslím, že ne. Někdo to ale umí…

Přečtěte si celý článek

Newsletter jako 2. nejčastější zdroj tržeb s konverzním poměrem zvyšujícím průměr eshopu

"Tomu BORCI, který vymýšlí tyhle vaše reklamy VŠECHNY PALCE NAHORU!!! Skvělé, vtipné nápady! Je to jednička!" ...ještě, aby nebyl majitel e-shopu takhle nadšený, když díky našim newsletterům lidé nakoupili za téměř půl milionu.

Přečtěte si celý článek

Nestřílejte od boku, důkladná analýza a strategický plán má pro úspěšný marketing (nejen) nové firmy klíčový význam

Pomohli jsme doslova od píky rozjet jeden úspěšný byznys díky důkladné strategii a promyšlené kombinaci marketingových nástrojů.

Přečtěte si celý článek

Záhada ztrátových eshopů vyřešena! Až 20 % prodejů selhává kvůli nedostatečným informacím

Internetový obchod zastupuje bez nadsázky roli obchodního manažera. Úpravou jedné stránky můžete navýšit prodeje až o 30 %. To se vyplatí ne? Vydejte se s námi po stopách úspěšných eshopů a odhalte jejich tajemství.

Přečtěte si celý článek

Chcete uspět v online realitním světě? Odlište se, vyprávějte, nabídněte VÍC!

Provozovat úspěšný byznys v oboru realit je v dnešní době pořádně tvrdý oříšek. Pokud chcete v realitním světě skutečně uspět a poskytovat poctivý servis na úrovni, máme pro vás hned několik užitečných rad.

Přečtěte si celý článek

Předveďte se zákazníkům v tom nejlepším úhlu pomocí Google Business View

Virtuální prohlídka Google Business View je nejen úžasnou formou prezentace, ale také vás dokáže dostat na lepší příčky ve vyhledávačích! Co dalšího umí a jak probíhá její nafocení, se dozvíte právě v tomto článku.

Přečtěte si celý článek

Obsah nebo design? Vejce nebo slepice?

Milena Pelikánová | 25. 06. 2014

Obsah nebo design? Vejce nebo slepice?

Optimalizace, vizualizace, marketing. Analytika, statistika, positioning. PPC, CPC, copywriting… Tvorba webu je tak trochu oříšek a ne každý ho dokáže rozlousknout. Pro všechny onlinové greenhorny a pro ty z vás, kteří chtějí začít s tvorbou nového webu, máme proto připravený jeden článek na rozjezd.

Přečtěte si celý článek


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑