Magazín

Zpět na všechny články Magazínu

Konference: Byznys na plný plyn - Internetový marketing

Kamil Faist | 15. 10. 2010

Konference: Byznys na plný plyn - Internetový marketing

Zajímá Vás, jakým směrem se ubírá vývoj technologií v oblasti tvorby webových prezentací a internetového marketingu? Jestli se zaměřit na optimalizaci stránek (SEO) nebo placenou reklamu PPC Jak zvýšit použitelnost a přístupnost Vašeho webu? Jak změřit jeho efektivitu? Na tyto otázky a mnoho dalších Vám odpověděli kvalifikovaní odborníci na odborné konferenci, kteří se s Vámi podělili o praktické zkušenosti a znalosti, využité při tvorbě více než 1000 úspěšných webových řešení.

Konference se konala 14. října 2010 od 9:00 v Hotelu Labe.

Konference byla určena především:

  • marketingovým pracovníkům, zodpovědným ve firmě za internetový marketing a strategii,
  • majitelům společností, dohlížejícím na investice do internetového marketingu,
  • všem, kteří si chtějí rozšířit své znalosti při tvorbě úspěšných internetových řešení.

Účastníci si z konference kromě cenných zkušeností odnesli i odpovědi na své otázky a přehledně zpracované materiály doplněné o vlastní postřehy.

7 dobrých důvodů, proč jste měli přijít:

  1. Mohli jste se dozvědět, jak postavit přístupný, uživatelsky přehledný web, který si přečte skutečně kdokoli.
  2. Naučili jsme Vás, jakými postupy ověřit, že Váš web je použitelný a funkční.
  3. Představili jsme Vám, jaké možnosti se skrývají v oblasti internetového obchodování – e-shopů.
  4. Mohli jste zjistit, na jakém principu pracují vyhledávače a jak se v nich umístit na předních místech, kdy je naopak vhodnější využít placené reklamní kampaně PPC.
  5. Ukázali jsme si, jak vyhodnocovat úspěšnost webu a na co se zaměřit při jejím měření.
  6. Předali jsme Vám naše zkušenosti s tvorbou úspěšných textů, které osloví přesně Vaši cílovou skupinu.
  7. Poradili jsme Vám, co požadovat od dodavatele Vašeho internetového a marketingového řešení a jak odhalit nekalé praktiky různých agentur.

Program konference:

Prezence účastníků 8:30 - 8:50
   
Cesta je cíl - user experience 9:00 - 9:50
Spousta inforamcí, jak postavit přístupný, uživatelsky přehledný web, který si přečte skutečně kdokoli. Karel Michálek
marketingový ředitel eBRÁNA
Zvýšení výkonu webu pomocí testování - user testing a mystery shopping 10:00 - 10:50
Ukázali jsme si, jakými postupy ověřit, že je web je použitelný a plně funkční. Že se na něm nikdo neztratí a vždy najde hledané informace nebo dokáže odeslat poptávku či objednávku. Karel Borovička
vedoucí oddělení internetového marketingu eBRÁNA
Internetové obchody, trendy nové dekády 11:00 - 11:50
Měli jste možnost objevit možnosti ukryté v oblastech internetového obchodování. Ukázali jsme si, co by měl e-shop umět, jak by měli provozovatelé komunikovat se zákazníky a jakých cest k tomu využívat. Martin Semerád
výrobní ředitel
jednatel společnosti eBRÁNA

                                                                  Přestávka na oběd (zahrnut v ceně vstupného)
   
Optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) vs. PPC kampaně 12:50 - 13:40
Víte, na jakém principu pracují vyhledávače a jak se v nich umístit na předních místech? Využijte potenciál SEO a placených  reklamních kampaní. Kamil Faist
vedoucí oddělení vzdělávání eBRÁNA
Co nelze změřit jsou vyhozené peníze (měření efektivity webu) 13:40 - 14:20
Vyhodnocujete své kroky v internetovém marketingu? Sledujete úspěšnost kampaní? Důležité je umět nastavit správné cíle a zabývat se měřením toho, co má smysl. Karel Borovička
vedoucí oddělení internetového marketingu eBRÁNA
Dobrý text je to nejdůležitější 14:35 - 15:25
Jak napsat úspěšný text, který osloví skutečně každého. Vladimíra Exnerová
copywriterka ve společnosti eBRÁNA
Jak si nenaběhnout s webem 15:25 - 16:15
Nabídka služeb v oblasti tvorby webových prezentací a internetového marketingu je nepřeberná. Bohužel ne všechny agentury jsou poctivé a je třeba pečlivě vybírat a zhodnotit jejich služby. Milan Doruf
ředitel Obchodní divize eBRÁNA

Napsali o konferenci:

„Konference splnila mé očekávání, byla pro mě inspirující. Všichni přednášející měli dobrou přípravu, přednášky jasné, ne příliš dlouhé (únavné). Těším se na další spolupráci! :-)"

Ing. Dana Chabičovská
ILD cz, s.r.o.

„Získala jsem potřebné informace. Začínáme provozovat e-shop a konference mi řadu věcí osvětlila. Téma bylo vyčerpávající, některá si budu muset v budoucnu zopakovat."

Ing. Eva Janků
JIPA spol. s r.o.

„Velmi příjemně strávený čas s podstatnými informacemi a konkrétními příklady."

Alena Bělohubá
Metal Arsenal s.r.o.

„Seminář mně dal nejen mnoho podnětů pro zamyšlení nad firemní webovou prezentací, ale i určitých návodů k jejich lepšímu využívání."

Jiří Panocha
WAKKENHAT SECURITY a.s.

„Dozvěděla jsem se zajímavé informace o SEO a tvorbě úspěšných textů pro web - copywriting. Konferenci proto hodnotím kladně."

Ing. Martina Ďásková
Granette a.s.

„Konference pro mě byla přínosem v globálním pohledu na problematiku. Rád navštívím další konference zaměřené více do detailu problému."

Petr Skalický
ANO Trading s.r.o.

 Základní údaje o konferenci:

Kdy: 14. října 2010 od 9:00
Kde: Hotel Labe Pardubice, Masarykovo náměstí 2633, Pardubice, GPS: 50°2'14.165"N, 15°46'3.895"E
Cena: základní cena 3.470,- Kč / osoba. Bylo možné uplatit slevy 40% za včasné objednání, 30% za objednání do 19.9. a dále množstevní slevu 25% za přivedení další osoby. Cena zahrnovala tištěné materiály, drobné občerstvení, oběd.

Materiál ke stažení

Fotografie z konference

Příprava na první prezentaci - Karel Michálek

Další blok konference - zaplněný sál sleduje živé uživatelské testování webu

Výrobní ředitel eBRÁNA - Martin Semerád v přednášce o e-shopech

Měření efektivity webu aneb co Vám vydělá víc?

Přednáška na téma Dobrý text je to nejdůležitější - copywriting

Ředitel obchodní divize Milan Doruf v přednášce Jak si nenaběhnout s webem

Uživatelské testování webu naživo

Část obchodního týmu eBRÁNA

Část obchodního týmu eBRÁNA

Kamil Faist

Kamil Faist

Vedoucí oddělení vzdělávání

Kamil má kompletně na starost chod Školicího střediska eBRÁNA. Setkat se s ním můžete na jeho školeních k produktům eBRÁNA, školení SEO, Facebook, Aukro, LMS Moodle a mnoha dalších.

Další články autora:



© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑