Magazín

Zpět na všechny články Magazínu

Ve školicím středisku eBRÁNA úspěšně proběhla konference Zažijte růst na internetu

Kamil Faist | 15. 11. 2011

eBRÁNA konference Zažijte růst na internetu

10. listopadu 2011 proběhla v našem školicím středisku první větší vzdělávací akce. V tomto článku se dozvíte, jaké zajímavé informace zde zazněly, kdo na konferenci prezentoval a jaké bylo hodnocení účastníků. Navíc si můžete stáhnout odborné materiály z této konference.

Co zaznělo na konferenci

  • Když to myslíte s webem/eshopem vážně,
  • Kde si může uživatel webu nabít ústa,
  • Využití sociálních sítí aneb Máte být na Facebooku?
  • Jak psát na internetu, aby se Google nažral a čeština zůstala celá,
  • Jak neprodělat kalhoty s reklamou PPC,
  • Vybudujte si vlastní zákaznickou podporu,
  • Rozkrývejte čísla z Google Analytics.

A navíc souběžně proběhly workshopy

  • Mystery shopping aneb Jak si ověřit, že neštvete lidi - na workshopu se mohli hosté dozvědět, jak by měla probíhat Vaše komunikace se zákazníky a jak ověřovat, že s nimi komunikujete správně.
  • Jak na sexy weby - workshop zabývající se tím, jak si vylepšit svou webovou prezentaci.
  • Aktivní obchod vs. zvyšování efektivity v prodeji - unikátní workshop s ředitelem obchodní divize eBRÁNA, na kterém účastníkům nastínil, jak dělá obchod eBRÁNA a díky čemu je tak úspěšná.

Na konferenci vystoupili odborníci z řad pracovníků eBRÁNA, kteří své zkušenosti a dovednosti využívají při tvorbě a správě internetových řešení pro více než 1 800 spokojených klientů.

Zaznělo z úst prezentujících

„Spuštění webu je pouze první úspěšný krok. Tím na něm začíná další rozsáhlá práce.“

Martin Vomočil a Filip Pecháček
v přednášce Když to myslíte s webem/eshopem vážně

„Pokud chcete, aby lidé na vašem webu texty opravdu četli, musíte jim v tom pomoci. Vhodnými pomocníky jsou: strukturovaný obsah, velikost a zarovnání textu, délka řádku nebo např. podkladová barva.“

Martin Držka
v přednášce Kde si může uživatel webu nabít ústa

„Propagace firmy na Facebooku může být dobrým doplňkem k dalším marketingovým aktivitám. Pokud máte čas, chuť a o čem psát, pak Facebook určitě vyzkoušejte.“

Martina Kochaníčková a Kamil Faist
v přednášce Využití sociálních sítí aneb Máte být na Facebooku?

„Text je na webu velice důležitý. Pozornost čtenáře můžete přilákat správným nadpisem, formátováním, ale třeba i vhodně zvoleným obrázkem.“

Vlaďka Exnerová a Jana Maláková
v přednášce Jak psát na internetu, aby se Google nažral a čeština zůstala celá

„Jak neprodělat kalhoty v PPC? Rozdělujte klíčová slova do menších skupin s relevantními inzeráty a vkládejte konkrétnější fráze, shody a vylučující slova.“

Jitka Kolečková
v přednášce Jak neprodělat kalhoty s reklamou PPC

„Zákaznická podpora není náklad, ale investice! Kvalitní zákaznická podpora je nedílnou součastí moderního webu.“

Soňa Kolářová a Karel Michálek
v přednášce Vybudujte si vlastní zákaznickou podporu

„Pokud umíte správně nastavit Google Analytics a dokážete v něm opravdu číst, změříte třeba i to, jaký efekt na váš web měla reklama v rádiu.“

Karel Borovička
v přednášce Rozkrývejte čísla z Google Analytics

Napsali o naší konferenci

„Konference jsem se zúčastnil už v roce 2010. Přesto bylo přínosem si konferenci zopakovat. Minimálně si člověk ověří a potvrdí, že spolupracovat s eBRÁNOU se vyplatí. Je vždy o krok napřed a řeší za mne dětské i dospělé neduhy při tvorbě webu. Doba jde dnes velmi rychle a není čas na experimenty. Hodně štěstí! Dobré koláčky :-) Chyběl mi stolek :-( ...a houpací křeslo :-)"

Aleš Hubáček
HRAČKY HOPÍK s.r.o.

„Konference mi přinesla obecný přehled. Uvedení do problematiky tvorby a provozování webových stránek. Z mého pohledu a pracovního zařazení nebudu využívat 100% prezentovaných informací, ale konferenci považuji za vhodný doplněk - přínos důležitých informací k rozvoji marketingu naší společnosti.“

Václav Holeček,
SILO TRANSPORT, a.s.

„Příjemná atmosféra, nadšení lidé (zaměstnanci). Případ mé návštěvy bylo rozšíření znalostí, takže pro mne to obsahovalo veškeré informace a mělo to přínos. Pouze si to vyzkoušet v praxi. Ze všech prezentujících bylo cítit nadšení a zapálení.“

Marcela Kubátová,
Melitrade a.s.

Kladné hodnocení dostali nejen naši prezentátoři, ale i průběh konference a připravené občerstvení. Oběd formou rautu a 2 coffeebreaky zajišťoval Catering Bonté. Jak konference probíhala zobrazují i níže uvedené fotografie. Více jich naleznete na našem Facebooku.

Z proběhlé konference vám ke stažení nabízíme materiály, které účastníci dostávali v tištěné podobě.

Soubory ke stažení

Fotografie z konference

Filip Pecháček a Martin Vomočil - přednáška Když to myslíte s webem/eshopem vážně

Martina Kochaníčková a Kamil Faist v přednášce o Facebooku

Účastníci workshopu Mystery shopping

Catering od společnosti Bonté

Vlaďka Exnerová a Jana Maláková vysvětlují, jak psát na internetu

Karel Borovička ve své přednášce o Google Analytics

Kamil Faist

Kamil Faist

Vedoucí oddělení vzdělávání

Kamil má kompletně na starost chod Školicího střediska eBRÁNA. Setkat se s ním můžete na jeho školeních k produktům eBRÁNA, školení SEO, Facebook, Aukro, LMS Moodle a mnoha dalších.

Další články autora:



© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑