RSSRSS

Už se blíží: Povinné EAN kódy v Google nákupech

Pokud prodáváte své zboží přes Google nákupy, zbystřete. Google již dříve oznámil, že od 16. května 2016 vejde v platnost povinnost vyplňovat EAN kódy u všech produktů, které zasíláte ve feedu do Google Merchant Centra.

Přečtěte si celý článek

Konec PPCčkům v pravém sloupci. Google mění pravidla

AdWords zažívají revoluci. Google po 16 letech přestal zobrazovat textové reklamy v pravém sloupci. Zmizelo všech osm míst a naopak přibyla čtvrtá TOP pozice a textová reklama pod organickým vyhledáváním.

Přečtěte si celý článek

Nastává éra mobilní. Přizpůsobte svůj eshop mobilním zařízením, dokud je čas

Objem nákupů přes mobilní zařízení vrostl minulý rok v ČR o 20 %. Nacházíme se na pomezí éry, kdy budou na prvním místě nákupy z mobilních zařízení. Připravte se a přizpůsobte nové době svůj eshop.

Přečtěte si celý článek

7 chytrých tipů, které vylepší nákupní košík vašeho eshopu

Nenechte své zákazníky zabloudit v nepřehledném nákupním košíku. Ukažte jim seřazené položky nákupu a oni se vám královsky odmění - odeslanou objednávkou.

Přečtěte si celý článek

Změny v účtování na Zboží.cz startují už 1. října. S haléři už si neškrtnete!

Martina Kochaníčková, Milena Pelikánová | 26. 09. 2014

Změny v účtování na Zboží.cz startují už 1. října. S haléři už si neškrtnete!

Srovnávač Zboží.cz přechází od 1. 10. 2014 na nový obchodní model s minimální cenou za proklik 1 Kč bez DPH. Zjistěte, co to pro vás znamená a jak byste měli upravit svou nabídku na Zboží.cz krok za krokem.

Přečtěte si celý článek

Naučte se pracovat s jedním z nejúspěšnějších prodejních kanálů na internetu, aneb jak fungují Nákupy Google (4. část)

Čtvrtý a poslední díl seriálu o zbožových srovnávačích je tu! Do "čtveřice všeho dobrého" se s Martinou podíváme na práci s Nákupy Google.

Přečtěte si celý článek

Naučte se pracovat s jedním z nejúspěšnějších prodejních kanálů na internetu aneb jak funguje Heureka.cz (3. část)

Hurá na třetí díl seriálu o zbožových srovnávačích! Tentokrát se dozvíte, jak můžete zabodovat na srovnávači Heureka.cz

Přečtěte si celý článek

Chcete podnikat na internetu ještě po roce 2020? Připravte se už teď!

Jak zajistit budoucnost svému podnikání? Náš marketingový ředitel Karel se podělil o čerstvé tipy z konference Le Web Paris 2013.

Přečtěte si celý článek

Naučte se pracovat s jedním z nejúspěšnějších prodejních kanálů na internetu aneb Jak funguje Zboží.cz (2. část)

Druhý díl miniseriálu o cenových srovnávačích věnujeme poměrně podrobnému popisu fungování serveru Zboží.cz. Zjistěte si, na co si dát pozor.

Přečtěte si celý článek

Naučte se pracovat s jedním z nejúspěšnějších prodejních kanálů na internetu aneb Jak fungují zbožové srovnávače (1. část)

Víte, jak pracovat se zbožovými srovnávači, abyste na tom jako prodejci vydělali? Přečtěte si úvodní díl malého seriálu, dozvíte se, jak srovnávače fungují a kolik tyto služby stojí.

Přečtěte si celý článek


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑