Víme první! Přichází nová generace cílení na Facebooku

12.11.2014 16:53

Není to tak dávno, co jsme aktuálním změnám na Facebooku věnovali celý článek v našem eBRÁNA magazínu. V případě této nevyzpytatelné sociální sítě se však vyplácí být stále ve střehu, jinak by vám mohlo leccos uniknout. Třeba velké změny v oblasti cílení na uživatele v reklamním systému Facebook Ads.

Nová šance pro staré kampaně

U většiny reklamních formátů ještě do včerejška (do 11. listopadu) nebylo možné měnit původně nastavené cílení. Nyní máte příležitost cílení u jednotlivých inzerátů změnit, aniž byste museli zakládat nové. Stačí v reklamním systému kliknout na Přesunout optimalizaci a cenu do sady reklam a můžete upravovat.

Aktualizaci je možné provést buď duplikací cílení již existujících reklam, případně novým nastavením Aktualizaci je možné provést buď duplikací cílení již existujících reklam, případně novým nastavením

Co takhle si vypůjčit fanoušky od sousedů?

Nyní se podíváme na jednotlivé funkce. Změnou prošla kupříkladu záložka Spojení, ve které je nyní možné cílit i na fanoušky jiných stránek. Podmínkou je administrátorský přístup. Tuto funkci využijete zejména tehdy, pokud spravujete více stránek zaměřených na stejnou cílovou skupinu.

Malé vychytávky se dočkala i záložka Umístění, která dříve sloužila k nastavení cílení dle typu zobrazení reklamy – v pravém sloupci, v newsfeedu nebo na mobilních zařízeních. Facebook to ještě více vyšperkoval cílením podle operačního systému mobilu či tabletu.

Facebook nyní dokáže rozlišit uživatele i podle toho, jaký operační systém ve svém mobilu používají Facebook nyní dokáže rozlišit uživatele i podle toho, jaký operační systém ve svém mobilu používají

Všechno nejlepší a hodně konverzí!

A něco milého na konec! Facebook nyní dokáže vaše cílové publikum filtrovat podle toho, kdy má kdo narozeniny. Stačí v záložce Životní události zvolit možnost cílení na Nadcházející narozeniny, čímž dosáhnete vysoce personalizovaného sdělení, které se hodí pro nejrůznější hardsellové akce i pro budování pozitivního vztahu se zákazníky. Vás by nepotěšilo, že na vás fanouškovské stránky tak myslí?

Narozeninové inzeráty se zobrazí všem, kteří oslaví své narozeniny týden po spuštění reklamy Narozeninové inzeráty se zobrazí všem, kteří oslaví své narozeniny týden po spuštění reklamy

Nebojte se a vyzkoušejte nové možnosti k tomu, abyste byli vašim zákazníkům ještě blíž. Přejeme hodně úspěchů na sociálních sítích a těšte se na další novinky!


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑