Epidemie bannerové slepoty ustupuje! Někde…

03.04.2013 13:00

Na bannery se nekliká, bannerová reklama je zcela neefektivní, display je mrtvý. Tohle jsme v uplynulých letech slyšeli nesčetněkrát. Ale je to pravda? Platí to vždy a všude? Na konkrétních číslech ukážeme, že ne. A taky se pokusíme stanovit podmínky, za nichž má smysl do bannerové inzerce investovat. Popřemýšlejte o našich argumentech, ať zbytečně nevyléváte s vaničkou i dítě!



© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑