eBRÁNA web pod drobnohledem zákazníků. Jaké s ním mají zkušenosti?

27.08.2015 10:00

Jak jste si mohli nedávno přečíst, eBRÁNA vsadila na vývoj vlastního systému pro tvorbu webových stránek. Říkáme mu eBRÁNA web a jsme na něj patřičně hrdí. Neradi bychom se však oháněli samochválou, aniž bychom dali prostor našim zákazníkům. To díky jejich zkušenostem si udělejte o novém systému obrázek.

Doba si žádá responzivní design

Na českém Googlu je víc jak 20 % vyhledávání uskutečněno přes mobilní zařízení. Responzivní design se tak v dnešní době stává standardní součástí nových webů. Díky němu se stránky optimálně zobrazují na nejrůznějších typech zařízení - od počítače přes tablet až po mobilní telefon.

I to je jedním z důvodů, proč řada našich dlouholetých zákazníků přechází ze staršího systému pro tvorbu webových stránek WebArchitect na nový CMS BRÁNA web.

Kristýna Pecinová ze společnosti Mlékárna Hlinsko Úprava stránek je mnohem jednodušší než ve starém produktu. Už nemusíme řešit žádné odsazování a neviditelné tabulky. Web je možné poskládat z kostiček, které obsahují text, obrázek, video... Vložíme je přesně tam, kam potřebujeme, lze s nimi snadno posouvat a hned vidíme, jak bude stránka vypadat. Celý web se krásně přizpůsobí velikosti mobilu, tabletu i počítači. Velkou výhodou je pro nás také možnost využití Google map, s jejichž pomocí se naši zákazníci dozví, kde nás najdou, kde mohou ochutnat naši Tatra zmrzku nebo na které akci je zrovna naše pojízdná prodejna se zmrzlinou,”
sdílí své zkušenosti Kristýna Pecinová ze společnosti Mlékárna Hlinsko.

Správu webu zvládnete sami

Jak už naznačila Barbora Pecinová v první referenci, nový systém jsme navrhli tak, abyste ho mohli snadno spravovat sami. Vytvořili jsme takové prostředí, ve kterém se rychle naučíte chodit, a které vás bude bavit. A jestli se nám to podařilo, zhodnotil vůbec první eBRÁNA zákazník, kterému jsme postavili internetové stránky na novém řešení.

Richard Hlaváč ze společnosti Pondios "Webové stránky neupravuji dennodenně, a tak mi chvilinku trvá najít v editoru, co potřebuji. Vždy se mi to ale podaří a já jsem rád, že k úpravám na webu nepotřebujeme žádného IT specialistu a zvládneme vše v pohodě sami,"
sdílí své zkušenosti s eBRÁNA webem Richard Hlaváč ze společnosti PONDIOS.

Naučíme, ukážeme, poradíme...

I když je prostředí eBRÁNA webu intuitivní, žádný učený z nebe nespadl. A tak pořádáme pravidelná školení, aby se s ním každý mohl naučit pracovat. Soudě podle reakcí našich “studentů”, je to efektivní způsob, jak si nový web osahat.

Barbora Krejčí ze společnosti Solitera PLant “Se školením jsem byla velmi spokojená, překvapila mne propracovanost programu na tvoření webových stránek, respektive jejich vyplňování, které je přehledné a celkově srozumitelné, což považuji za velké plus. Školitel výborný. Získané informace určitě využiji pro náš web. 100% spokojenost s přístupem personálu,”
uvedla po školení Barbora Kočí ze společnosti Solitera Plant.

Každý je originál

Zhodnocení eBRÁNA zákazníků neušel ani vzhled samotných webovek. Většinou mají zákazníci zájem o individuální grafický návrh, který jim ušijeme na míru. Je nám ale jasné, že pro řadu firem je důležitější nízká cena než specifický vzhled. Právě pro ně chystáme typizované (šablonové) řešení, které, přesto, že umožní základní grafické úpravy, jako vložení loga a nastavení podnikových barev, bude výrazně levnější.

Takto třeba vypadá web s originální grafikou:

Vyplňte alternativní text          

A toto je ukázka šablonového řešení:

Andrea Mikulková, majitelka studia Fit Revolution “Chtěla jsem, aby design webových stránek vyjadřoval energičnost a jedinečnost našich tréninků s EMS. A zároveň, aby byl jednotný s grafikou, kterou používáme ve fitness studiu. Vše se podařilo na jedničku. Z webu sálá energie, je přehledný a snadno se spravuje,”
hodnotí svůj eBRÁNA web Andrea Mikulková, majitelka studia Fit Revolution.

Web, který poroste s vámi

Vraťme se ale ještě jednou k funkcím systému pro tvorbu webových stránek. Web jsme postavili tak, abyste si mohli sami vybrat, které funkce v něm chcete zapnout právě teď, a které spustíte až je budete potřebovat. Web tak může růst s vaším podnikáním.

Martin Sýkora, společnost Elektrárny Opatovice "Na naší spolupráci si cením toho, že dokážete reflektovat naše potřeby a přizpůsobit jim eBRÁNA web na míru. Hlavním cílem našich webových stránek je informovat nejen naše odběratele, ale i širokou veřejnost. Obsah proto kopíruje nejčastější potřeby návštěvníků webu: aktuální odstávky a poruchy, informace o cenách tepla nebo možnostech připojení. Aktuálně pracujeme na rozšíření webu o mapu sítí EOP, kde budou aktuální odstávky a poruchy znázorněny graficky. Tato služba je dalším střípkem mozaiky, jejímž cílem je zvýšení informovanosti a zlepšení našich služeb,”
popisuje plány společnosti Elektrárny Opatovice její manažer vztahů s veřejností, Martin Sýkora.

Z referencí je vidět, že zkušenosti eBRÁNA zákazníků jsou pozitivní. I tak jsme ale rádi, když se někdo podívá na nový web kritickým okem. Negativní hodnocení je pro nás inspirací, jak posunout eBRÁNA web na další level.


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑