eBRÁNA nenachází nové zaměstnance

12.04.2010 14:34

12. 4. 2010, Pardubice - Úřady práce ke konci února letošního roku oznámily, že je bez zaměstnání téměř 600 tisíc obyvatel ČR. Zvlášť neutěšená situace panuje v moravských regionech. Samostatnou kapitolu potom tvoří studenti a absolventi vysokých škol, kteří díky nedostatečné praxi u většiny firem narážejí na zavřené dveře.

Avšak najít schopné spolupracovníky, absolventy zapálené pro správnou věc, není ani v době největší nezaměstnanosti snadné. S nedostatkem spolehlivých a cílevědomých uchazečů se potýká také mladá, ryze česká společnost eBRÁNA, která rozšiřuje svoje působení právě v regionech.

Společnost eBRÁNA byla založena v roce 2000 dvěma vysokoškoláky z pardubické univerzity s cílem otevřít středním a menším firmám či živnostníkům cestu do světa internetu. V současnosti jsou jedním z největších dodavatelů na tvorbu webových stránek, e-shopů, optimalizaci webů pro vyhledávače či tolik potřebné vylepšení firemního designu pro malé a střední podniky na území ČR.

Cesta ke změně v chování a zájmu lidí o náročné zaměstnání je dlouhá. Jak se s tímto problémem snaží poprat ve společnosti eBRÁNA, upřesňuje v následujícím rozhovoru Jiří Janků, výkonný ředitel společnosti:

Proč pracovat pro společnost eBRÁNA?

Pro naše pracovníky vytváříme takové podmínky, které jim umožňují jak růst v profesionální kariéře, tak na úrovni rozvoje osobnosti. Nabízíme pracovníkům systém školení od základních dovedností v oboru webových řešení, až po kurzy cizích jazyků či teambuildingové akce. Snažíme se, aby každý pracovník byl odměňován na základě svých reálných výkonů, proto eBRÁNA nabízí propracovaný provizní a bonusový systém. V neposlední řadě obor, ve kterém podnikáme, kontinuálně roste od poloviny devadesátých let a je téměř imunní vůči ekonomickým cyklům.

Jaké nároky kladete na uchazeče o práci?

Nároky na naše pracovníky klademe především na úrovni osobnosti, ostatní „tvrdé“ dovednosti je každý, kdo má zájem, schopen se naučit. Pokud není uchazeč dostatečně motivovaný odvádět stoprocentní výkon a není ochotný se ztotožnit se směrem, kterým se eBRÁNA ubírá, jsou mu veškeré technické znalosti k ničemu. Proto se jako jiné firmy nevyhýbáme absolventům z vysokých či středních škol. Není tomu tak dávno, kdy jsme byli také absolventy a dobře si pamatujeme, že jsme z vysoké školy odcházeli s obrovským entuziasmem a hromadou dobrých nápadů. Právě z toho důvodu vsázíme na mladé lidi, pro které je samozřejmě internet nejpřirozenějším médiem pro každodenní komunikaci.

Které pozice plánujete v regionech obsadit?

Jedná se především o pozice Account Manager, ze kterých chceme etablovat obchodní ředitele jednotlivých regionů. V našem pojetí pozice Account Managera obnáší dvě hlavní činnosti, a to získávání a udržování obchodních vztahů a přípravu webových řešení a strategií pro klienty, které jsou následně produkovány na centrále v Pardubicích.

Co můžete uchazečům nabídnout?

Tvrdou práci. (Smích) To hlavní lákadlo u pozice Account Managera je, že eBRÁNA nabízí poměrně vysoké provize z každé zakázky, kterou obchodník sjedná. Zde se pohybujeme v průměru někde kolem 25 %. Například rozsáhlé B2C řešení se pohybuje v cenách několika statisíc korun. Dále pak fixní plat do začátku a jak jsem již uvedl, je to vyspělá firemní kultura a systém školení. V neposlední řadě nabízíme to, co by mělo zajímat každého mladého člověka, a sice příležitost.

Jedná se tedy výhradně o spolupráci na živnostenský list?

Tady je situace trochu složitější. Každý adept na tuto pozici má možnost si zvolit, zda chce pracovat na hlavní pracovní poměr nebo na smlouvu o obchodním zastoupení. Běžná praxe je právě práce na smlouvu o obchodním zastoupení, protože ta nejvíce odpovídá charakteru činnosti, kterou Account Manager vykonává. Také díky politice státu v oblasti odvodů za zaměstnance si pracovník, který pracuje na smlouvu o obchodním zastoupení, přijde v čistých penězích k daleko větší částce, než na hlavní pracovní poměr. Běžně se setkáváme s obavami uchazečů s takovýmto typem zaměstnání, ale když pak řešíme konkrétní odměnu a propočítáme si jednotlivé modely, tak se 100% úspěšností vítězí smlouva o obchodním zastoupení, která v reálu přináší o 20 % vyšší čistou odměnu. 


Kontakt pro média

Ing. Jiří Janků 
Výkonný ředitel, jednatel


Kde nás také najdete

 eBRÁNA na Facebooku

 eBRÁNA na Twitteru

 eBRÁNA na Google+

 eBRÁNA na LinkedIn

Logo eBRÁNA ke stažení

Další informace o společnosti eBRÁNA


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑