eBRÁNA 361 umí strategie i pro start-upy aneb Od názvu až po první klienty

22.04.2015 08:58

„Měla jsem poměrně unikátní fitness stroj, nápad a chuť začít podnikat a zhruba 3 měsíce času než mě někdo předběhne. Tak jsem se obrátila na svoje bývalé kolegy z eBRÁNY, aby mi pomohli :)“

Andrea Mikulková,
Začínající podnikatelka                          

Bylo jasné, že webovky ani běžný online marketing pro rozjezd podnikání stačit nebudou. Chtělo to chytit za správný konec a nastavit všechno pěkně postupně a s rozmyslem. A tak se Andrejčino fitko stalo prvním start-upem, které využilo marketingově-strategických služeb eBRÁNA 361.

                           Obrázek znázorňuje služby eBRÁNA 361

 Úspěšné kampaně nevznikají na první dobrou. Předchází jim propracovaná strategie

Důkladná analýza je až na prvním místě

Začít stavět byznys prakticky na zelené louce byla pro nás úžasná příležitost. Podnikatelský plán, situační analýza, vize nové firmy a akční plán, to byly dokumenty, do kterých jsme se pustili jako prvních," říká k zakázce Simona Hornychová, komunikační stratég eBRÁNA 361. “Měli jsme chuť a spoustu nápadů, takže projekt nabral na obrátkách. V akčním plánu jsme sepsali všechny aktivity, které je nutné udělat před otevřením fitness studia. Výběr úderného názvu a nastavení cenové politiky nevyjímaje,” doplňuje Simona.

Důležitý je i firemní vizuální styl

Název a vize byla dobrým startovacím můstkem pro nastavení firemního vizuálního stylu neboli corporate identity:

  • správná kombinace energických barev,
  • tvorba nového loga,
  • vizitky a letáky,
  • brožura a vouchery,
  • samolepky do interiéru a informační grafika,
  • světelná reklama,
  • podklady pro web….
…. je toho hodně, na co je potřeba pamatovat.

Webové stránky potřebují spolehlivé zázemí a kvalitní obsah

Následovala online komunikace. Pro vybudování krásného, nového webu fitrevolution.cz, který vysvětlí všechny přednosti cvičení na EMS přístroji a naláká k návštěvě studia, jsme využili nový CMS (Content Management System) eBRÁNA web. Ten umožňuje klientům perfektní zobrazování webu na mobilních zařízeních (web je plně responzivní) a Andrejce pohodlnou správu obsahu v editoru.

Vyplňte alternativní text
Responzivní design umožňuje perfektní zobrazení webu na všech mobilních zařízeních

Architektura webu vzešla z důkladných analýz, barvy a logo byly také jasné. Web bylo ale potřeba naplnit kvalitním obsahem - prakticky vše made by eBRÁNA:

Online kampaň přivedla první návštěvníky

Ihned po spuštění webu jsme nastartovali také pořádnou online propagaci:

Za první 3 měsíce provozu se nám podařilo dovést přes internet první desítky klientů. A na propagaci pořád pracujeme. eBRÁNA mi spravuje sociální sítě, měří a vyhodnocuje výsledky. A občas si ke mně zaskočí i zatrénovat - za 20 minut si posílí 95 % svalů a vyplaví spoustu endorfinů. To se pak vymýšlí nové kampaně! ;)

Andrea Mikulková,
Spokojená klientka                         


Práce na rozjezdu podnikání nás utvrdila v tom, že promyšlená marketingová strategie má svůj velký význam. O to větší pro začínající podnikatele. Proto jsme nelenili a sepsali pro ně článek, kde se dozví, k čemu všemu jim může důkladně připravená marketingová strategie pomoci. 


Web jsme postavili na produktu: eBRÁNA web
Marketingovou strategii navrhla: eBRÁNA 361


Kontakt pro média

Ing. Jiří Janků 
Výkonný ředitel, jednatel


Kde nás také najdete

 eBRÁNA na Facebooku

 eBRÁNA na Twitteru

 eBRÁNA na Google+

 eBRÁNA na LinkedIn

Logo eBRÁNA ke stažení

Další informace o společnosti eBRÁNA


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑