10 tipů pro skutečnou péči o zákazníky aneb Jak si vybudovat skvělou zákaznickou podporu

14.06.2013 16:00

Existuje mnoho důvodů, proč zákazníci ukončují obchodní vztahy se společnostmi. Myslíte si, že je ve většině případů přetáhne konkurence? Vůbec ne, celých 68 % odejde proto, že věří, že se o ně nezajímáte! Můžete tomu čelit např. skvělou zákaznickou podporou - říká Soňa Kolářová, vedoucí Technické podpory eBRÁNA, v novém článku našeho on-line magazínu.



© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑